Έκαμνα Ελληνικά σε Γ' τάξη.
Το λιβάδι με τες μαργαρίτες.
Ήταν ένα λιβάδι γεμάτο μαργαρίτες τζαι μια μέρα εβλάστησε μεταξύ τους μια παπαρούνα. Τζαι εν την ήθελαν γιατί ήταν διαφορετική. Η γιαγιά-μαργαρίτα είπεν τους ότι σε ένα λιβάδι που είχε πάει ο παππούς μαργαρίτος εζούσαν πολλά διαφορετικά λουλούδια μαζί τζαι επερνούσαν καλά, τζαι η Ρίτα-Μαργαρίτα είπεν τους "αφού τζαι'μείς είμαστε διαφορετικές μεταξύ μας".
Τελοσπάντων, αφού εκάμαμε το κείμενο τζαι αναλύσαμεν το λλίο, είπα να κάμω τζαι τη μεταφορά στην πραγματικότητα. Αν δεν την κάμεις, ξίασ'το, έχασες το. Οπότε λέω στα 5 μου αγόρια (τόσοι ήταν οι μαθητές στην Γ'):
-Κι εμείς παιδιά μου καμιά φορά συμπεριφερόμαστε έτσι σαν τις άλλες μαργαρίτες. Ας πούμε έρχεται ένας μαύρος, ένας άνθρωπος με σκούρο δέρμα στην κοινότητα μας και τον θεωρούμε διαφορετικό και δεν τον θέλουμε γιατί είμαστε λευκοί.
Πετάσσεται ένα αξιολάτρευτο κοπέλλι νάυλον τζαι λαλεί μου με ούλλη την αθωότητα της ηλικίας του:
-Κυρία, μα εν τζαι έσιει κανένα λευκό δαμέ, μόνο εσύ είσαι λευκή!
*ντόινγκ*
Βάλλω τους μετά να μου γράψουν μια παράγραφο για το πώς ένιωθε η παπαρούνα που την αποπαίρναν οι μαργαρίτες. Τζαι είπα τους να γράψουν μεταξύ άλλων τζαι τι βλέπει, τι ακούει τζαι τι αισθάνεται η μαργαρίτα. "Αλλά όι να μου γράψετε "βλέπει το τάδε, ακούει το τάδε". Να μου το περιγράψετε να το καταλάβω. Πέτε για τον ουρανό, για τα πουλάκια, κλπ."
Γράφει μου ο ίδιος μιτσής:
"...ο ουρανός είναι γαλάζιος, τα πουλάκια τσιουτσίζουν..."
Το λιβάδι με τες μαργαρίτες.
Ήταν ένα λιβάδι γεμάτο μαργαρίτες τζαι μια μέρα εβλάστησε μεταξύ τους μια παπαρούνα. Τζαι εν την ήθελαν γιατί ήταν διαφορετική. Η γιαγιά-μαργαρίτα είπεν τους ότι σε ένα λιβάδι που είχε πάει ο παππούς μαργαρίτος εζούσαν πολλά διαφορετικά λουλούδια μαζί τζαι επερνούσαν καλά, τζαι η Ρίτα-Μαργαρίτα είπεν τους "αφού τζαι'μείς είμαστε διαφορετικές μεταξύ μας".
Τελοσπάντων, αφού εκάμαμε το κείμενο τζαι αναλύσαμεν το λλίο, είπα να κάμω τζαι τη μεταφορά στην πραγματικότητα. Αν δεν την κάμεις, ξίασ'το, έχασες το. Οπότε λέω στα 5 μου αγόρια (τόσοι ήταν οι μαθητές στην Γ'):
-Κι εμείς παιδιά μου καμιά φορά συμπεριφερόμαστε έτσι σαν τις άλλες μαργαρίτες. Ας πούμε έρχεται ένας μαύρος, ένας άνθρωπος με σκούρο δέρμα στην κοινότητα μας και τον θεωρούμε διαφορετικό και δεν τον θέλουμε γιατί είμαστε λευκοί.
Πετάσσεται ένα αξιολάτρευτο κοπέλλι νάυλον τζαι λαλεί μου με ούλλη την αθωότητα της ηλικίας του:
-Κυρία, μα εν τζαι έσιει κανένα λευκό δαμέ, μόνο εσύ είσαι λευκή!
*ντόινγκ*
Βάλλω τους μετά να μου γράψουν μια παράγραφο για το πώς ένιωθε η παπαρούνα που την αποπαίρναν οι μαργαρίτες. Τζαι είπα τους να γράψουν μεταξύ άλλων τζαι τι βλέπει, τι ακούει τζαι τι αισθάνεται η μαργαρίτα. "Αλλά όι να μου γράψετε "βλέπει το τάδε, ακούει το τάδε". Να μου το περιγράψετε να το καταλάβω. Πέτε για τον ουρανό, για τα πουλάκια, κλπ."
Γράφει μου ο ίδιος μιτσής:
"...ο ουρανός είναι γαλάζιος, τα πουλάκια τσιουτσίζουν..."
Ηταν μεσάνυκτα, ο ήλιος έλαμπε....
Μα τί ωραία να σου φέρνουν τα αθώα μωρά τα πάνω κάτω μέσα σου. Έχουν τόσο ανοιχτό τρόπο σκέψης που σε ξαφνιάζουν με την Αλήθεια.
lol
ferton mesa
χαχαχαχαχα γελώ ακόμα!!
τουλάχιστον εν ορθογραφημένος!!
έχει και κρίση έχει και φαντασία
ahead of his time ο νάυλος...
hehehehehe!
Oi amygdalies htan stolismenes san mikres nifitses...
Τα χελιδόνια έρχονται την άνοιξη. Τα χελιδόνια κάνουν τσίου τσίου τσίου τσίου. Τρίτη δημοτικού γέμισα μια σελίδα τσίου επειδή εβαρκούμουν να γράψω κάτι άλλο.
Αυτά του δημοτικού είναι και χαριτωμένα. Ελάτε στη Μέση να δείτε. Λίγο καιρό πέρασα από εκεί, πέρασα πολύ καλά, αλλά ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Ολόκληρο το σύστημα πρέπει να αναδομηθεί. Αλλά δαμέσα... σε μια άλλη εποχή.
Τρίτη γυμνασίου:
- Ποια είναι η ρίζα της λέξης ‘άρνηση΄; (ήξεραν τι είναι και η παραγωγή λέξεων και η ετυμολογία).
- Το αρνί.
I rest my case.
Επίσης, αν δεν το ξέρετε, το ‘Όχι΄ το είπαμε στους Τούρκους.
Κόλλησα τώρα, είχα ακούσει τόσα πολλά που δεν με εκπλήττει τίποτα πλέον.
Συνεχίστε: Για μένα θησαυρός είναι... (enter γονείς, οικογένεια, παιχνίδια, κατοικίδια...ΟR...) τα χρήματα, ο χρυσός γιατί μπορώ να αγοράσω ότι θέλω.
Ναι, ξαφνιάζουν σε!!! lol!
ΤΟΜΟΥΣ, ΤΟΜΟΥΣ που εν να γράψεις με τέθκοιες κουβεντούες!
xaxaxa λευκή ε λευκή
τσιουτσίζουν!!!!!!!!!
:-)))))))
μάνα μου το ρε!!!
εθθύμησεν μου το πρόβλημαν:
Expand:
Χ + Υ =
Απάντηση:
X+Y
X + Y
X + Y
X + Y.....