Η ληξοοικογένεια

Στο τηλέφωνο:
Μαννή Πελάτισσα 1: Αγάπη να μου παραγγείλεις ακόμα ένα peeling; Άρεσεν μας πολλά τζαι εκαταλύσαμεν το!
Ανυποψίαστη Αισθητικός.: Μαα ποτζείνο που σου έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα;;
Μαννή Πελάτισσα 1: Ναι ρε αγάπη, ποτζείνο! Ήταν πολλά ωραίο!
Απορημένη Αισθητικός: Μα ίνταλως τζαι έλειψε σου; Τζείνο πάει πολύ τζαιρό!
Μαννή Πελάτισσα 1: Ε μα αφού ξέρεις μας ίντα λήξιες που είμαστε. Είπες μου 1-2 φορές την εβδομάδα, αλλά εληξέψαμε. Φάε τζαι να φάεις καπηρούες έλειψε.
Αρνούμενη-να-το-πιστέψει Αισθητικός: Μααα, ΕΦΑΤΕ ΤΟ;;
Μαννή Πελάτισσα 1: Ναιι, ήταν πολλά ωραίο!!
Τρομοκρατημένη Αισθητικός: Μααα εν για το πρόσωπο τζείνο!!!
Μαννή Πελάτισσα 1: Ε, εν το τρώεις τζαι κάμνει για το πρόσωπο..;


Η στρουμφίτα

Σε κατάστημα, πάει πελάτισσα που προ ολίγων ημερών είχε αγοράσει μάσκα προσώπου χρώματος τιρκουάζ (με κουτρουβούθκια), με το πρόσωπο της άλλο τόσο που το πρήξιμο. Θωρεί την η πωλήτρια που την εξυπηρετούσε όποτε επήαιννε και αναφωνεί: 
Ανυποψίαστη Πωλήτρια: Μα Γ. μου τι έπαθε το πρόσωπο σου;!!
Μαννή Πελάτισσα 2: Εν τζείνη η κρέμα που μου έδωκες που φταίει!!
Ανυποψίαστη Πωλήτρια: Μα αποκλείεται!
Μαννή Πελάτισσα 2: Εν τζείνη! Έβαλα την το Σάββατο τζαι ύστερα επήαμε γάμο. Ώστι να έρτω σπίτι εγίνηκα έτσι.
Ανυποψίαστη Πωλήτρια: Πε μου ακριβώς τι έκαμες.
Μαννή Πελάτισσα 2: Έκαμα ακριβώς ό,τι μου είπες. Έβαλα την κρέμα τζαι ύστερα το make up μου.
Ψυλλιασμένη Πωλήτρια: Περίμενε. Έβαλες την κρέμα, έτσι.
Μαννή Πελάτισσα 2: Ναι.Τζαι μετά έβαλα το make up μου.
Απορημένη Πωλήτρια: Μαα πουπάνω;!!
Μαννή Πελάτισσα 2: Ναι!
Απορημένη Πωλήτρια: Μαααα χωρίς να φκάλεις τη μάσκα;;
Μαννή Πελάτισσα 2: Ναι!!
Τρομοκρατημένη Πωλήτρια: Μα τούτη εν...ΤΙΡΚΟΥΑΖ!!!
Μαννή Πελάτισσα 2: Ε ξέρω το!
Αυτομολημένη Πωλήτρια: Ε τζαι τα κουτρουβούθκια;;;
Μαννή Πελάτισσα 2: Ενόμισα έτσι πρέπει να είναι! 



Η γυαλιστομαλλούσα

Σε high κομμωτήριο της κεντρικής Λευκωσίας, πάει η τακτική πελάτισσα να "χτενιστεί" τζαι ο κομμωτής έσυρνε πράματα. 
Τακτική Πελάτισσα: Τι έχεις γιε μου τζαι είσαι έτσι;
Αυτομολημένος Κομμωτής: Θωρείς την τούντη [μαννή πελάτισσα 3] που μόλις έφυε;
Τακτική Πελάτισσα: Ε;
Αυτομολημένος Κομμωτής: Ήρτε τζαι εφώναζε γιατί η μάσκα μαλλιών που (ακριβο)γόρασε εν έκαμνε δουλειά.
Τακτική Πελάτισσα: ...;
Αυτομολημένος Κομμωτής: Είπα της να την βάλλει μες στο μπάνιο.
Τακτική Πελάτισσα: ...;;
Αυτομολημένος Κομμωτής: Τζαι έβαλλεν την ΜΕΣ στο μπάνιο!!!


Η ...απερίγραπτη!

Σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων που μεταξύ άλλων πουλά και καλλυντικά, [μαννή] πελάτισσα [4] μπήκε ωσάν μαινόμενος ταύρος και ζητούσε τα ρέστα από πωλήτρια που της είχε πουλήσει καλλυντικά μόλις την προηγούμενη εβδομάδα. Ο λόγος ήταν γιατί η πωλήτρια είπεν της ότι "ο ορρός μπαίνει πουκάτω τζαι η κρέμα πουπάνω". Τζαι τούτη εσύγκαψε...
Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες edit post
23 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    "ο ορρός μπαίνει πουκάτω τζαι η κρέμα πουπάνω". Τζαι τούτη εσύγκαψε...


    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    έππεσα που την καρέκλα
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


  2. Neraida Says:

    axxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaa

    Το ποστ σου κοντράρει τα ποστ του invictus :-P


  3. postbabylon Says:

    pe mou oti en alithkia? h 1h kouventa enomiza en anekdoto!


  4. Ανώνυμος Says:

    εν έσιη έτσι πράμα!!χάνει ο κόσμος..Το πρώτο και το τελευτέο ε τα τοπ νομίζω.

    Μαρία



  5. Να σαι καλά, χρειάζομαι το γέλιο σήμερα!

    Καλημέρα!


  6. Patatoullis Says:

    Χαχαχαχα!!! Την πρώτη κουβέντα επιβεβαιώνω την τζιαι γώ ότι εν αλήθκεια. Είπεν μου την μια αισθητικός!!
    Τελικά, έννεν παλαβοι οι Αμερικάνοι που έχουν κάτι ηλίθια warnings πάνω στα προιόντα τους...



  7. Mana Says:

    ή πολλή φαντασίας έσσεις ή εν πολλά μανός ο κόσμος...
    α μανούλα μου πολύ γέλιο.


  8. Moonlight Says:

    το πίλινγκ στο 1 ήταν με μέντα τζαι κούννες;;;;;


  9. Eólica Says:

    xaxaxaxaxa χαχαχαχαχα
    ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!
    Εν το πιστεύκω ότι υφάρχει (θέκκιου Σάικ) έτσι κόσμος!


  10. EaglEye Says:

    telika esiei polla mannon kosmo!eto pothen fkainoun ta anekdota !!!!!



  11. Zaurtis Says:

    Μόλις εγεννηθήκαν ακόμα 4 ανέκδοτα! Εν ηξέρω ποιον να ξεχωρίσω! :)


  12. Sike Says:

    eol, it aint mine dear :)
    en anekdoto :D


  13. Eólica Says:

    @Sike: ξέρω το κόρη, απλώς εν επειδή το χρησιμοποιείς εσύ κατά κόρον (επέλλανα σε)
    χχ


  14. Leni Says:

    Νεράιδα, εν πολλά σοβαρή κουβέντα τούτη!

    Ινβίκτε, eat my dust :P

    Postbabylon, δυστυχώς καμιά από τις κουβέντες δεν είναι ανέκδοτα. Ανέκδοτα είναι οι φιλενάδες.

    Μαρία, χάνει ο κόσμος;; Πιπέρι στο στόμα :Ρ

    Ανώνυμε/-η, you can say that again!

    Σμιλί, cheers :)

    Πατατούλη, ελπίζω μόνο να εν η ίδια που μας το είπε, γιατί εν θα το αντέξω αν εσυνέβη δις!


  15. Leni Says:

    Sike, είδες ίνταλως σε έχω αααα; :D

    Μάνα, ποιο από τα δύο να είναι άραγε; :Ρ

    Moonlight, ήταν φυτικό πάντως!

    Εόλικα, υφάρχειιιι, υφάρχειιιι...

    EaglEye, ήταν τρία μήλα πας στη μηλιά... χαρ χαρ

    Ουφ, ^_^

    Zaurtis, θεωρώ κορυφαίο τζείνο με τον ορρό! Αλλά τζαι τζείνο με τη μάσκα μες στο μπάνιο. Εν καλά που λαλείς, εν μπορώ ούτε εγώ να θκιαλέξω.


  16. Ina Says:

    Αχαχαχαχα! Εφύρτηκα ! Ευτυχώς είμαι μόνη μου στο γραφείο! Αϊ κκιού παπουτσόσυκο!


  17. misirlou Says:

    hhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............... prepei na akougontai ta gelia mou mexri ekei katooooooooooo...............den pezontai eilikrinaaaaa......... thx para polllaaa !!


  18. Leni Says:

    Ίνα, Μισιρλού, cheers :)


  19. Moonlight Says:

    πάντως τζίνο που λαλώ εγώ, όποτε έκαμνε η μάμμα μου πίλινγκ τζαι αθυμούμουν το εβούττουν τζαι το δαχτυλούι μου μέσα. ομολογουμένως εν το έφαα ούλλο, όταν το επετάξαμε είχε ήδη μέσα για να καταλάβεις.
    αλλά ήταν πολλά ωραίο, τζαι καλό στο ππίλινγκ εχτός που στο άλειμμα του ψουμιού!

    (εν είμαστεν εμείς οι λήξηδες, όσο τζι αν φατσάρουμε!)


  20. Ανώνυμος Says:

    NO WAY......:S