Το ραντεβού μου εν σε 2 εβδομάδες. Η αγωνία μου όμως καλά κρατά.

Γι' αυτό επήα τζαι είπα τους:
"Ξέρω το ότι το ραντεβού μου εν πιο μετά τζαι ότι εδώκαν της καθεμιάς σας συγκεκριμένη ώρα για να θωρεί τες πελάτισσες σας, αλλά θα ήθελα απλά να δοκιμάσω το νυφικό μου να δω αν κλείει τζαι να έρτω στο ραντεβού μου να φέρω τα παπούτσια για να σάσουμε το μήκος."

Εκατεβάσαν τα μούτρα τους. Η μια εγύρισε τζαι έφυε, ξινισμένη.

Τελικά ήρτε η δική μου τζαι έφερε μου το. Αρχικά είπα να το δοκιμάσω με σουτιέ. Εδοκίμασε να μου το κλείσει. Έκλεισε με πολλά μεγάλη ευκολία! Απίστευτο;!; Αφού ήταν καλό, έφκαλα τζαι το σουτιέ, αφού το νυφικό εν ενισχυμένο που μέσα.

"Τωρά είμαι εντάξει, τωρά μπόρεις να μου το φκάλεις αν θέλεις", είπα της, με το χαμόγελο ως τα αυτιά.

Αντί να μου το φκάλει, επειδή εν είχαν άλλη πελάτισσα, άφηκε με να το δω λλίο στον τεράστιο καθρέφτη.

Με τρόμο συνειδητοποίησα ότι τζείνο εν ήταν το νυφικό μου. Ήταν ένα λιλά με φκιόρα. Κάτι μεταξύ τούτου


 τζαι τούτου

αλλά σε πιο-σατέν-νυφικό φάση. Τότε επαρατήρησα ότι τζαι τα βυζιά μου αρκέψαν να πέφτουν. Εν τα εκρατούσε το νυφικό.

Μετά που μια μικρή υστερία, η κορού επήε να μου φέρει το δικό μου.

Ύστερα θυμούμαι κάτι σκονισμένες σκάλες τζαι μια λετσιασμένη αποθήκη. Ευτυχώς μετά εξύπνησα.


 
Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες edit post
7 Responses
  1. Moonlight Says:

    δεν ξέρω ποιο να διαλέξω!!!
    (μη κακό)


  2. Grouta Says:

    Μπορεις να τρωεις πιο νωρις!
    Μεν τρωεις πριν να ππεσεις για υπνο!

    Η δυσπεψια προακαλει... εφιαλτες :Ρ


  3. Ουφ! Says:

    όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη ονειροχτυπημένη ;-)


  4. Leni Says:

    Moonlight, εσύ θκιάλεξε τζαι κάμνω σου το δώρο!

    Γρούτα, η δίαιτα; :Ρ

    Ουφ, ναι, νομίζω πρέπει να περιορίσω λλίο τον ύπνο μου!



  5. Leni Says:

    Όλα καλά ρε! :Ρ Πίντες! Εσύ; :Ρ


  6. Ανώνυμος Says:

    Δεν ξέρω τι με έπιασε αλλά μετά από 1000 χρόνια είπα να μπω μπλογκόσφαιρα να τσιακάρω τι κάνουν οι ανώνυμοι χαμένοι φίλοι. Λένι ζεις και βασιλεύεις; Στείλε πηλέ μου σήματα καπνού!

    Με αγάπη Kalioush (G.E.T.)