Εικόνα από εδώ

Εχτές ήρτε μια μάνα να ρωτήσει για το γιο της. Ήρτε με το που εσχολάσαμε γιατί και η ίδια είναι καθηγήτρια. Καλώς να ορίσει. Εν λλίοι οι γονιοί που ενδιαφέρονται να μάθουν για τα κοπελλούθκια τους (ΑΧΕΜ).

Ο γιος της εν που τους καλύτερους μαθητές μες στην τάξη μου. Μες στην αδύνατη Ε' τάξη μου. Μες στην πολλά αδύνατη Ε' τάξη μου. Το επίπεδο του κυμαίνεται στο Β-.

Μ-η μάνα know it all
Λ-λαωμένη λυμένη ε τέλοσπαντων, εκαταλάβετε

Μ: Πώς τα πάει ο Α.;
Λ: Προσπαθεί, είναι τυπικός στις εργασίες του, συμμετέχει στο μάθημα, μπλα μπλα... Αλλά έχουμε ένα θέμα με τη μουρμούρα τ
Μ: (διακόπτοντας με) Έτσι είναι και στο σπίτι (με ύφος "εν-το-πιο-φυσιολογικό-πράμα"). Υπάρχουν φορές που κι εμείς του λέμε "Α. μου, κλείσε το στόμα σου λίγο!" Εν μπορεί να καταλάβει πότε να σταματήσει :) μπλα μπλα μπλα
Λ: Ναι, αλλά στην τάξη αυτό αποτελεί πρόβλημα. Ας πούμε, σήμερα του έκαμα μια παρατήρηση γιατί την ώρα που επαναλάμβανα για 4η φορά μια (ΟΣΟ ΑΠΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ) οδηγία, επετάχτηκε τζαι εδιέκοψε με για να μου πει κάτι άσχετο.
Μ: Να μεν του κάμνετε όμως παρατήρηση στην τάξη.
Λ: ....???
Μ: Ο Α. εν μωρό που τα βάλλει που μέσα του (φράση συνοδευόμενη που τη σχετική κίνηση), πληγώνεται και προσβάλλεται. Βάλλει τα που μέσα του. Τζαι σε τούτη την ηλικία μπόρετε να τους κερδίσετε (με ύφος "να-σου-πω-εγώ-η-έμπειρη, μικρή και άμυαλη αντικαταστάτρια"). Στες ηλικίες που έχουμε εμείς (βλέπε γυμνάσιο-λύκειο) εν τους κερδίζουμε. Αλλά σε τούτες πρέπει να τους κερδίσετε.
Λ: Κοιτάξετε, όταν του έκαμα την παρατήρηση εξήγησα του ότι με το να διακόπτει την ώρα της ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ της οδηγίας, διακόπτει και τον ειρμό της σκέψης των παιδιών που δυσκολεύονται να καταλάβουν που την πρώτη φορ
Μ: (ξαναδιακόπτοντας με) Να μεν του κάμνετε όμως παρατήρηση μες στην τάξη. Βάλλει τα που μέσα του, προσβάλλεται. Να τον πιάνετε μόνο του και να του τα λέτε. Τζαι εν μωρό που καταλάβει.
Λ: Κοιτάξετε. Η συναισθηματική ασφάλεια των παιδιών μου είναι πολύ σημαντική για'μένα. Εάν το παιδί δε νιώθει συναισθηματικά ασφαλές δε μπορεί ούτε να μάθει. Όμως από την άλλη, καμιά φορά και η πολλή προστασία δεν τους κάνει καλό.

Κάπου δαμέ εδιέκοψε με τζαι έφυε, κρατώντας μόνο όσα της είπα για την επίδοση του γιου της.

ΤΖΑΙ ΑΡΩΤΩ ΣΕ ΚΟΡΗ ΜΟΥ.

Εάν ο γιος σου επροσβάλλετουν -όπως εδιατείνεσουν- ποιες εν οι πιθανότητες να επαναλάβει τη συμπεριφορά για την οποία έφαε την παρατήρηση; Δεδομένου ότι η συμπεριφορά τούτη εν επαναλαμβανόμενη, πολύ το αμφιβάλλω αν νώθει. Αντίθετα, με τον αριθμό των παρατηρήσεων τζαι τες μονάδες που χάνει για την ομάδα του, μάλλον μουσιαμμά τον κόβω τον γιόκα σου.

Έστω όμως ότι επροσβάλλετουν, εν θα πάθει κανένα ψυχολογικό. Το ψυχολογικό εν να το πάθει μόλις ξεφύγει που την υπερπροστατευτικότητα των γονιών του τζαι δει τι σκατό εν ο κόσμος γύρω του. Εννοείται ότι καμιά παρατήρηση δε γίνεται με τρόπο που να εξευτελίσει τα παιδιά!! Αλλά το "Α. σταμάτα να μιλάς σε παρακαλώ" εν θα βλάψει κανένα, παρά μόνο τη φωνή μου τζαι το φτύμμα μου που καταλιέται άδικα.

Επιπρόσθετα, εάν έχεις την εντύπωση ότι κάθε μαθητή που μιλά ακατάπαυστα μες στην τάξη εν θα του κάμνω παρατήρηση, αλλά θα καρτερώ ως το διάλειμμα για να του μιλήσω κατ'ιδίαν, άμπα τζαι προσβαλτεί, έλα να αλλάξουμε πόστα τζαι θα σε δω τι θα κάμνεις. Εν ξέρω εάν εσύ καρτεράς ως το διάλειμμα για να ησυχάσεις τους μαθητές σου. Οι ψυχολόγοι όμως λεν ότι μια παρέμβαση πρέπει να γίνεται στο σωστό χρόνο για να επέλθει η μάθηση, αλλιώς βάρ'του ρίγανη.

Τέλος, πρέπει να σου πω ότι που την πολλή του προσβολή την εχτεσινή, ο γιος σου σήμερα ήταν χειρότερος που εχτές. Πράγμα που μου λέει (και) ότι ούτε καν εμπήκες στον κόπο να του μιλήσεις για το θέμα του τούτο.

Ύστερα απορούμε ίνταλως σκατά έγινε έτσι ο κόσμος. Well, this is the first step.
Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες edit post
16 Responses
  1. Ουφ! Says:

    "είπεν μου η δασκάλα σου ότι μουρμουράς μες τη τάξη γιόκα μου, εν αλήθκεια;"

    "ναι μάμμα"

    "μάνα μου τον γιόκκα μου χι χι χι"

    ούφφου!


  2. Joy Tears Says:

    Ειλικρινά, λαλώ το και ξαναλαλώ το αλλά θαυμάζω την υπομονή των δασκάλων. Όι μόνο για να αντιμετωπίζουν τα κοπελλούθκια αλλά και για να αντιμετωπίζουν τους γονιούς!


  3. Sike Says:

    σάι σάι σάι

    τζιαι γκρρρρ


  4. ιων σκεπτικός Says:

    Γόρασε τσιρόττο τζιαι κλείε του το στόμα.


  5. Xippasmeni Says:

    poso se katalamveno! eimai kai ego kathigitria kai exei mia sigkekrimeni mana pou mou thimizei polla touti pou eperigrapses!! IPOMONI


  6. Moonlight Says:

    Εν γι'αυτό που πάει έτσι ο κόσμος. Που τα σχολεία, στους δρόμους, στη μάππα, σε ούλλα. Τι να κάμουν οι δασκάλοι τζαι οι αστυνομικοί άμα τους γονιούς εν τους κόφτει τζαι παίρνουν το μέρος των κοπελλουθκιών άσχετα με το τι εκάμαν.
    Τζαι επιτέλους. (άσχετο) ΤΙ ΕΝ ΤΟΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΖΑΙ ΟΙ ΓΟΝΙΟΙ ΝΑ ΛΑΛΟΥΝ "ΤΑ ΜΩΡΑ";

    Κατά τα άλλα έφυρε με το παρτ που κάμνει την σχετική κίνηση με το "βάλλει τα που μέσα του". Λολ!


  7. Aurora Says:

    1. Ένναιν τούτοι που εδιαλύσαν τα σχολεία σιόρ; (οι γονείς)
    2. Ένναιν γι΄αυτό που εφύαμεν που τζειμέσα σιόρ;

    Πάντως, εσύ μια χαρά της τα είπες.


  8. Ανώνυμος Says:

    Συμβουλή: Στους γονείς και δη στους ξιπασμένους γονείς δίνουμε μόνο αναφορά γεγονότων και ποτέ την εντύπωση ότι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε διάλογο για το οτιδήποτε (ποιος μίλησε για δημοκρατία;). Next time, απλά ανάφερέ της το πρόβλημα και δείξε ότι δεν έχεις καμιά διάθεση για συζήτηση. Δώσε της να καταλάβει ότι εσύ έχεις καθήκον να την ενημερώσεις κι απ'εκεί και πέρα εσύ θα λάβεις τα μέτρα σου σύμφωνα με τους κανονισμούς του σχολείου. Τελεία. Ή μάλλον, με έτσι άτομα μην μπαίνεις καν στον κόπο της αναφοράς. Μην μπαίνεις στον κόπο γενικώς.
    (η ηλίθια! πάντα εφακκούσαν μου τούτες οι -τάχαμου- ξέρω τα ούλλα τζι έλα κορού να σου τα μάθω!)


  9. Μάνα Says:

    έχω μια απορία. σπίτι τον αφήνει να μιλά συνέχεια; δεν του κάνει παρατήρηση ή έστω δεν του ζητά να σταματήσει;


  10. Epivatis Says:

    Έμενα πάντως η μάνα μου ότι τις έλεγαν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ήταν σαν ευαγγέλιο, δεν με ρωτούσε καν αν όντος ήμουν άτακτος ή απρόσεκτος.

    Το πε ο δάσκαλος άρα το έκανες. Τέλος, τιμωρία πάραυτα….

    Πόσο πολύ έχουν αλλάξει οι γονείς τις τελευταίες δεκαετίες!


  11. Neerie Says:

    νομίζω είπεν τα καλά η κορίνα - εσύ απλά αναφέρεις τους την κατάσταση, συζήτηση μόνο αν δεις ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για τη δουλειά σου τζαι έχουν σου εμπιστοσύνη με τα μωρά τους

    για τη μάνα τί να πω, καταλαβαίνεις γιατί εν έτσι ο μιτσής...

    κουράγιο λένι, έσιεις πολλά μωρά ακόμα να στρώσεις


  12. Τζαι μετά λαλούν μου τι τις κάμνουμε 3 μήνες διακοπές...

    Φφφ..

    Eσύ κάνε το καθήκον σου, δηλαδή παρατήρηση όταν ενοχλεί στην τάξη, και την επόμενη φορά που θα έρτει η μάμμα του, πες της ότι το σχολείο παρέχει βοήθεια ψυχολόγου και αν θεωρεί ότι το τραυματίζει η παρατήρηση, να κάμετε μια συνάντηση όπου θα παρευρίσκεται και η ίδια και θα εκφράσει της ανησυχίες της.

    Έτσι εκάμαμε για ένα μαθητή στο σχολείο μας. Ο παπάς του ήρτεν τζαι έσουζεν τα χέρια του τζαι εφώναζε ότι θα μας δέρει ούλλους. Και στη δεύτερη συνάντηση "εθεραπεύτηκε" και τζείνος και ο γιος του. Άμα καταλάβουν ότι εν μπορούν να περιπαίζουν τον κόσμο τζαι ότι η πελλάρα έσιει όρια, σταματούν.

    Βέβαια για να γίνουν όλα αυτά πρέπει να συνεννοέσαι με το διευθυντή του σχολείου τζαι να μέννεν κανένας σιέσης που φοάται να κλάσει.

    Εν μεγάλη η αντικατάσταση σου;


  13. Leni Says:

    Ουφ, αυτό ξαναπές το!

    Joy tears, μια άλφα βλάγκα απαιτείται. Απλά όσο πάει, η βλάγκα γίνεται τζαι βήτα τζαι γάμμα τζαι δέλτα τζαι δε ξέρω τι θα γίνει όταν λείψει το αλφάβητο...

    Sike, I know man

    Ίων, το τσιρότο εν θα του κάμει τίποτε. Εν superglue που απαιτείται στη συγκεκριμένη περίπτωση τζαι πάλε είμαι σίουρη ότι εν να έβρει τρόπο να μιλήσει ο ευλοημένος.

    Ξιπασμένη, όπως έγραψε και ο Ιωβ (στον Αρκά), η υπομονή έχει και τα όριά της! :Ρ


  14. Leni Says:

    Moonlight, ύστερα γυρεύκουν ούλλοι να ρίξουν το φταίξιμο στον πρώτο τυχόντα. Έχει γονιούς υπερήλικες που ακόμα λαλούν τα παιδιά τους "μωρά" :Ρ χεχε

    Aurora, τζαι τες κοινωνίες αν με ρωτάς.

    Κορίνα, οι κανονισμοί του σχολείου εν καλό σωσίβιο όντως.

    Μάνα, λαλεί του το τζαι μετά συνεχίζει τζαι ακούει τον. Πυγμή μηδέν, όπως την εσύγκοψα. Με το γάντι, να μεν πληγώσουμε τα μωρά. Σσσς, οι γονιοί τζοιμούνται.

    Επιβάτη, αυτό που λες ίσχυε νομίζω μέχρι τες χρονιές μας. Τωρά εν ακριβώς αντίθετα τα πράματα.


  15. Leni Says:

    Neerie, εν αναφορά των γεγονότων που επιχείρησα να κάμω. Αλλά εγύρισε το πράμα. Ολίγον με απασχολεί. Φτάνει να μεν έρτουν τα άγρια να θκιώξουν τα ήμερα. Χα.

    Ασυγχώρητη, καλή μέθοδος. Ο διευθυντής μας εν ιδιόρυθμος τζαι πλας εν να αφυπηρετήσει τέλος του χρόνου, οπότε εν κάπως χαλαρός, εν πολλοασχολείται. Επαντρεύτηκε τζιόλας πρόσφατα ο άνθρωπος, έτο ζει τον έρωτά του. Εν να μείνω ως το τέλος της χρονιάς! Άρα επιβάλλεται να έβρω λύση!


  16. Αχαχα..ο διευθυντής σου..αλλά ταυτόχρονα tres tragic. Προσπάθα να του μιλήσεις. Αααααχχχ.. πόσο σημαντικό είναι ο διευθυντής/η διευθύντρια να στηρίζει τις προσπάθειες των δασκάλων του τζαι να συντονίζεται μαζί τους.

    Όπως μου τα περιγράφεις Λένι μου, θα είναι δύσκολο αρκετά αλλά μεν σε παίρνει που κάτω. Κάτι που έμαθα σε τούτα τα λία χρόνια που είμαι στην εκπαίδευση (τζαι εννοείται ότι προσπαθώ να το χονέψω) είναι ότι όσο τζαι να θέλουμε να βοηθήσουμε σε πολλές περιπτώσεις, άμα δεν συντείνουν κάποιοι παράγοντες, δεν μπορούμε να κάμουμε πολλά. Μπορεί και στο τέλος να εύρουμε τον πελάν μας. Άρα όσο μπορείς τζαι όσο φτάνει το δικό σου χέρι, τζαι από εκεί και πέρα ας κόψουν και οι άλλοι συνυπεύθυνοι το λαιμό τους.