Ο αντικαταστάτης του τουλάχιστο...

Εψές επήα να βάλω την άλλη καρφιτσούλλα-γάτα που είχα αγοράσει που το attrattivo πριν 20 μέρες και την οποία εν εξαναφόρεσα, τζαι έσπασε η παραμάνα της τζαι ούλλος ο μηχανισμός που την κρατεί καρφιτσωμένη πας στα ρούχα.
Εννοείται ότι εδαιμονίστηκα τζαι ύστερα εμαράζωσα πολλά, αλλά είπαμε, εν το μαύρο μου το σύννεφο τζαι επέστρεψε.
&@^$%^ !*$(@~ ^$* ($#*&

Σήμερα επήα να την αλλάξω τζαι I kept my fingers crossed γιατί αλλαγές γίνονται εντός 15 ημερών. Ευτυχώς εν μου είπαν μα τζαι μου, εν μου εζητήσαν καν την απόδειξη (την οποία είχα ΟΚ??). Αλλά εν είναι μόνο τούτο, guess what, ήταν τζιαμέ ο δίδυμος αδερφός του Μπέρεξ τζαι εκαρτέραν με! Είχε τζαι τη γάτα δηλαδή, αλλά το συναισθηματικό δέσιμο με τον Μπέρεξ ήταν μεγαλύτερο. Οπότε επλήρωσα τα θκυό ευρώπουλα διαφορά τζαι έπιασα τον. Τζαι εκαρφίτσωσα τον περήφανα πας στο attrattivo σακάκι μου (έχω μια αδυναμία στο εν λόγω κατάστημα, φαίνεται;).

So there he is! (Έννεν cuteης;;)
Τζαι έχει τζαι νουρούι τούτος, ο άλλος εν είχε..


Σόρυ για την κακή ποιότητα της φωτογραφίας, αλλά
να σας θυμίσω ότι (τζαι) η φωτογραφική μου έσπασε :/

Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες edit post
7 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Ήταν τζιαι η φωτογραφική σου attrativo α? :p
    Αμαν εχαθήκαν οι θκυο οι καρφίτσες τότε εν θέμα χρόνου να πάει τζιαι το σακκάκι τζιαι η άλλη η καρφίτσα attrativo μεστον κάλαθο.
    Καλή σου χρονιά!


  2. Leni Says:

    Η φωτογραφική ήταν Panasonic!
    Εν εχαθήκαν τζαι οι θκυό, η μια εχάθηκε τζαι η άλλη έσπασε!
    Nothing personal, αλλά αν πάθει τίποτε το σακάκι I'll hunt you down..

    Καλωσόρισες είπα; :Ρ


  3. ρίτσα Says:

    ωραίο στυλ

    μενισκέφτεσαι συνέχεια τζιήνα που εσπάσαν-χαθήκαν, τι ήταν να κάμει ύστερα ο μπερεξ χωρίς νουρούι;)



  4. Ανώνυμος Says:

    eides oti arxisan kapoia pragmata kala, esto kai mikra na ginontai. ipomoni!!!
    natasa


  5. Sike Says:

    err, ΕΝ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΟΣ!!!

    είχα τζι εγώ κάτι ζωούθκια αλλά εφαραντζιηστήκαν ούλλα :~(


  6. Leni Says:

    Natasa mou kapoios prepei na edaneistike tin ypomoni mou..

    Sike thanks! Exoun xazi toutes oi malakioulles. Eixe tzai gourounoui tziame, alla eipa ystera en 8a 3exwrizoume...