1. 11/01 - Τηλεφωνώ στη CYTA για να ρωτήσω πόσο καιρό παίρνει η μεταφορά γραμμής και ίττερνε.
    Μου απαντούν 5-7 εργάσιμες μέρες. Η μεταφορά της γραμμής κοστίζει 100 ευρώ που μπορούν να πληρωθούν είτε μονοφατσιά ή σε 24 άτοκες δόσεις. Η μεταφορά του ίττερνε κοστίζει 40 ευρώ και πληρώνεται μονοφατσιά. 
  2. 21/01 πρωί ή άλλως 5-7 εργάσιμες μέρες πριν την ημερομηνία που θέλω να γίνει η μεταφορά - Τηλεφωνώ στη CYTA για να ζητήσω να γίνει μεταφορά της γραμμής. Ρωτά με η υπάλληλος: "Θέλετε να διακοπεί η υπηρεσία ή να την κρατήσουμε μέχρι να γίνει η πλήρης μεταφορά;" Απαντώ να την κρατήσουμε. 
  3. 21/01 απόγευμα - Διαπιστώνω ότι δεν έχω ίττερνε και τηλεφωνώ στη CYTA. Κάμνει κάποιους έλεγχους ο υπάλληλος και μου λέει ότι πρέπει να καταχωρηθεί σαν βλάβη. Παίρνει 2 εργάσιμες μέρες να έρθει κάποιος να το δει. 
  4. 22/01 - Έρχεται υπάλληλος της CYTA, για να διαπιστώσει ότι "εν κομμένο το ίττερνε, γι' αυτό εν συγχρονίζει το ρούτερ". Ρωτώ γιατί και μου λέει ότι είναι λόγω της μεταφοράς. Του εξηγώ το σημείο 2 και το μεταφέρει την ίδια ώρα μέσω τηλεφώνου στον συνάδελφο του που ήβρε το πρόβλημα. Ρωτά με αν θέλω να επανασυνδεθεί το ίττερνε. Λέω "δε βαριέ, αφού τέλος της βδομάδας μετακομίζω".  Μου εξηγά πώς να μπαίνω με dial-up (και άρα να χρεώνομαι με το λεπτό) και πώς να οδηγώ αυτοκίνητο.
  5. 26/01 - Με παίρνουν τηλέφωνο από τη CYTA και μου λεν ότι θα με πάρουν από τις τεχνικές υπηρεσίες να κλείσουμε ραντεβού για να μου βάλουν το πολυπόθητο ίττερνε. 
  6. 27/01 - Με παίρνουν τηλέφωνο από τις τεχνικές υπηρεσίες της CYTA και μου δίνουν ραντεβού για τις 29/01. 
  7. 28/01 - Με καλούν σε αντικατάσταση. Παίρνω τηλέφωνο στη CYTA εξηγώντας τους ότι δε μπορώ να πάω το πρωί στο σπίτι για τον τάδε λόγο και να μεταφέρουμε το ραντεβού για απόγευμα ή Σάββατο (εργάζονται Σάββατο). Μου λεν ότι απογεύματα γενικά δεν κάνουν (επειδή όλος ο κόσμος μπόρει να φύει που τη δουλειά του για να εξυπηρετηθεί η πιαστοκωλίστρα CYTA), αλλά θα το μεταφέρουν στις τεχνικές υπηρεσίες, οι οποίες και θα με πάρουν τηλέφωνο για προγραμματισμό άλλου ραντεβού.  
  8. 04/02 πρωί - Οι τεχνικές υπηρεσίες πέρα βρέσιει και ξαναπιάνω τηλέφωνο ρωτώντας πότε επιτέλους θα έρθει κάποιος. Μου λεν ότι θα έρθουν το απόγευμα. Που είχα ραντεβού στη Λάρνακα. Και που το Μωρό δουλεύκει. 
  9. 04/02 απόγευμα - Ακύρωσα τον καφέ με τη μάνα μου -που προηγείτο του ραντεβού- και περίμενα τον τεχνικό. Που είπε ότι θα ερχόταν στις 2μιση και ήρθε 3:15, ενώ του είπα ότι πρέπει να φεύγω για Λάρνακα. Τελικά ήταν λίγο γνωστός μου. Το σπίτι ήταν γεριμότατο. Ντεμ ιτ. Τελικά το κομμάτι της γραμμής που είχε σχέση με το ίττερνε είχε πρόβλημα. Εκάναν μου τη χάρη "επειδή με ήξεραν και δεν ήθελαν να με ταλαιπωρήσουν (ΑΛΛΟ)" και το έφτιαξαν. Δηλαδή άνοιξαν την πρίζα και έκαναν ενός λεπτού δουλειά. Επιτέλους, το ίττερνε δουλεύει σιονωτό και η γραμμή δουλεύει επίσης. Φεύγω για Λάρνακα. 
  10. 05/02 βράδυ - Δοκιμάζω να μπω επιτέλους ίττερνε. Το ίττερνε όμως δεν ταράσσει. Για να μπει google κάμνει 2 λεπτά. Και αυτό μόνο αν αποφασίσει να μπει στη σελίδα. Παίρνω τηλέφωνο στις τεχνικές υπηρεσίες της CYTA για να μου πει ο υπάλληλος να κάμουμε ένα έλεγχο της ταχύτητας. Να τον κάμουμε. "Ενώστε τον υπολογιστή σας με το ρούτερ χρησιμοποιώντας ένα καλώδιο." Καλώδιο; Ερμμ.. "Εν έχω καλώδιο πρόχειρο." Ο υπάλληλος είδεν την να με συμβουλεύσει ότι "εν καλά να έχουμε πάντα ένα καλώδιο". Το ξέρω αγαπητέ, και έχω. Αλλά τωρά εν όλα παντού λόγω μετακόμισης. "Άστε να βρω ένα καλώδιο τότε και να σας ξαναπάρω τηλέφωνο."
  11. 07/02 - Έχω στα χέρια μου το μαγικό καλώδιο. Ξαναπιάνω στη CYTA. Ούτε στη σελίδα του μετρητή τους εν μπαίνει το πι.σι. μου. Ο υπάλληλος εισηγείται να δοκιμάσουμε και με άλλο υπολογιστή. Μετά από ένα μισάωρο στα τηλέφωνα, τα αποτελέσματα ήταν κάτι λιγότερο από μια τρύπα στο νερό. Λέει ότι θα το καταχωρήσει σαν βλάβη και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου εντός δύο εργάσιμων ημερών. 
  12. 09/02 βράδυ - Αν άκουσε το SETI μηνύματα εξωγήινων που το διάστημα, επιάσαν με τζαι εμένα τηλέφωνο. Πιάνω τους εγώ μανικωμένη και εξηγώ με αγανάκτηση ούλλη την ιστορία στην υπάλληλο που ακούει κατανοητικά. Κάμνει κι εκείνη κάποιους ελέγχους και το ξανακαταχωρεί σαν βλάβη. Η επόμενη καταχώρηση πρέπει να είναι βλάβη στα νεύρα μου. Παίρνει δύο εργάσιμες μέρες να έρτουν μπλα μπλα. Λέω της ότι αν συνεχίσουν έτσι εν να φτάσουμε στες 21 του Φλεβάρη, οπότε και θα κλείσω ένα μήνα χωρίς ίττερνε εξαιτίας τους και δε θα τους πληρώσω το λογαριασμό. Με ρωτά αν θέλω να καταχωρηθεί παράπονο για να μιλήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί μου και ίσως να κάμει κάποια πίστωση στο λογαριασμό μου. Γιου μπετ άη γουόντ!! 
  13. 11/02 - Είμαι ακόμη ίττερνελες, πλησιάζει η έμμηνος μου ρύση, είμαι άρρωστη και ταλαιπωρημένη, κάμνω δίαιτα, βιώνω πιντωμένες μπατ χέαρ ντέηζ και μένω έξτρα ώρες στη δουλειά για λίγο ίττερνε. Το επόμενο τηλεφώνημα που θα κάνω ις νοτ γκόννα μπη νάης. 
  14. *update* 11/02 μεσημέρι - Εν θυμούμαι ποιος έλεγε τελευταία ότι το κλάμα πιάνει, πάντως έπιασε. Και το κλάμα και ο τεχνικός. Ήρτε, το ίττερνε ακόμα δεν ετάρασσε, έβαλε το πι.σι. του πάνω, έκαμε μέτρηση της ταχύτητας κανονικά και επιάσαμε τες ταχύτητες που πληρώνουμε, το ίττερνε στο δικό μου πι.σι. ακόμα δεν ετάρασσε, ο τεχνικός έκαμε sign in στην υπηρεσία με τους δικούς μου κωδικούς και ΝΑΙ,  το ίττερνε ετάραξε. Μη ρωτήσετε πώς, μη ρωτήσετε γιατί. Εγύρισε μου. Τουλάχιστο ΕΧΩ ΙΤΤΕΡΝΕ!!
Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες , , edit post
30 Responses
  1. Αααχχ τον τζιαιρό που σας τα έλεα επεριπαίζετε με! Πομονήν (όπως τες σιηράτες)...


  2. SKonte Says:

    να ρωτησω κατι. σε πιστευω και κατανοώ το προβλημα. απλα διερωτούμαι πως θυμασαι τόσες μερες τι λεγατε με καθε λεπτομερεια; και στο σημειο 13 διορθωσε την ημερομηνια


  3. Ανώνυμος Says:

    fie pou tin cyta na isixaseis. eshei 3 xronia pou evala primetel ego, polla kallitero to internet, pio ftino, je opote eshei provlima en polla eksipiretikoi. exalasen prin llio jairo to modem mou je eipan mou na pao tin idia ora na mou to allaksoun.


  4. Eólica Says:

    Πιιιιιιιιι! Ευτυχώς που μου το είπες, γιατί τζι εμείς ήμασταν μεταξύ cyta ή κάτι άλλο. Μάλλον θα πάμε το κάτι άλλο τωρά.


  5. Alice World Says:

    Είναι όντως ΑΧΑΠΑΡΟΙ, αλλά δεν έιναι ότι έχουν και σπουδαίο ανταγωνισμό οπότε πιο το κίνητρο να γίνουν καλύτεροι;Ή θέλεις να σας υπενθυμίσω ότι το 95% του προσωπικού μπήκε με ΈΤΣΙ βήσμα τζαμε;;;!!!

    ΥΠΟΜΟΝΗ!


  6. postbabylon Says:

    pareta. Thkievazw tziai pianei me taxypalmia...


  7. postbabylon Says:

    pareta. Thkievazw tziai pianei me taxypalmia...


  8. postbabylon Says:

    pareta. Thkievazw tziai pianei me taxypalmia...


  9. Mana Says:

    όσοι έχουν CableNet επίσης είναι ευχαριστημένοι.


  10. ρίτσα Says:

    όι μάνα μου. να τους πληρώνεις τζιαι να σε περιπαίζουν


  11. Ουφ! Says:

    το πιο σπαστικό είναι που όταν αποφασίσουν να έρτουν, έρχονται φυσικά χωρίς να ειδοποιήσουν, κυκλοφορούν μες το σπίτι σου σαν να εν δικό τους, ανοίγουν πόρτες και μπαίνουν μέσα σε όποιο δωμάτιο νομίζουν ότι έχει τηλέφωνο ή μόντεμ και συ τρέχεις να μαζέψεις τα βρακιά από το πάτωμα ή κάτι τέτοιο... ουφ!

    υπομονή!


  12. ε καλα, τωρα θα τους μαθεις?!

    τους αγωνιστικους μου χαιρετισμους....


  13. AnTonymous Says:

    Υπάρχει ακόμα κόσμος που έχει επιλογή (λόγω περιοχής) να μην έχει σύνδεση μέσω CYTA και το κάνει;


  14. Leni Says:

    Αχάπαρη, τόσο καιρό ήμουν καλά με τη CYTA. Και ευκολύνουμαι και με τες πληρωμές τους. Οου γουελ..

    ΣΚοντε, μερσί για την παρατήρηση. Θυμούμαι ακρρριβώς τι είπαμε γιατί κάθε φορά εγύριζε μου. Κάποιες ημερομηνίες μπορεί να είναι +/- 1 αλλά τα υπόλοιπα εν ακριβή.

    Αλέξανδρε ντήαρ, ήταν οι δικοί μου στην primetel τζαι ελύσαν τα νεύρα τους. Κάθε μια την άλλη εκόλλα το ίττερνε και η τηλεόραση και συνήθως αυτό γινόταν μετά που έκλειε το call center τους. Τα ίδια είχαν και κάτι φίλοι. Πλας, όταν έπιασα να ρωτήσω τιμές κλπ είπαν μου ότι μόνο με διετές συμβόλαιο εβάλλαν μου σύνδεση και ότι αν έφευκα πιο γλήορα ήταν να το πληρώσω ούλλο.

    Εόλικα, όπως είπα και στη φίλτατη Αχάπαρη πιο πάνω, ήμουν χάππυ ως τωρά. Αρονο (που λέει και ο Πρόβατος)

    Αλίκη, αυτά να λέγονται.

    Ποστπαπυλον, ελπίζω να σου πέρασε ως τωρά. χεχ

    Μάνα, θα καταγραφεί.

    Ρίτσα, μόνο που τωρά εν θα τους πληρώσω. 20 μέρες. Μουαχαχα

    Ουφ, και αυτό να λέγεται. Άμα βουτούν απροειδοποίητα, αυτά θα βλέπουν.

    Νεραϊδούλα μου, είχα ξεγελαστεί για κανά χρόνο. Χεχε, αντιχαιρετώ..

    ΑνΤόνυμε, καλωσόρισες. Κάποιες πληροφορίες μπορείς να συλλέξεις και από τις απαντήσεις που έδωσα πιο πάνω, αλλά here's a summary. Οι μισές εταιρείες για τις οποίες δεν είχα καλό feedback ήθελαν να κλείσω διετές συμβόλαιο μαζί τους. Τη στιγμή που είχα μονοετές ενοικιαστήριο συμβόλαιο και δεν είχα ιδέα τι θα έκανα φέτος. Οι άλλες μισές εταιρείες ετσακροσπάσαν μας να μας πουν αν καλύπτουν την περιοχή μας. Μάλιστα μια έθελε να πάω να ρωτήσω στο περίπτερο απέναντι και κανένα γείτονα της πολυκατοικίας τον αριθμό τηλεφώνου τους για να μου πουν αν με καλύπτουν. Τίποτε άλλο;! Η CYTA την εν λόγω χρονική στιγμή έκαμνε μου την αίτηση από τηλεφώνου και δεν ήθελε πολλά πολλά γιατί ήμουν ήδη πελάτης. Πλας είχε δωρεάν εγκατάσταση (που κόστιζε από 100-150 ευρώ στις άλλες εταιρείες) και ευκολίες πληρωμής. Γενικά μια χαρά επέρασα ένα χρόνο. Τωρά εν που μας έκαμε νερά.


  15. Γουέλκαμ μπάκ ντήαρ.

    Με τη CyTA γενικά παίρνεις καλές ταχύτητες και καλή υπηρεσία. Στην Κύπρο χρησιμοποιώ την 2-3 χρόνια και σπάνια κάμνει πρόβλημα (το οποίο συνήθως φτιάχνεται αυτόματα εντός ωρών) άρα μια χαρά είμαστε. Έχω γνωστούς που κάθε λλίον κολλά άρα εν άν σου κάτσει. Βέβαια νομίζω εν επειδή κάμνουν πελλάρες μες τον ίττερνε ούλλη νύχτα τζιαι εγεμώσαν ιούς. Σίουρα έν έσιεις ιόν;


  16. Leni Says:

    Κουνουπάκι μου φενκς. Σίουρα εν έχω ιό :) Αφού το πρόβλημα επροέκυψε με τη μετακόμιση. Σε δύο υπολογιστές.


  17. Sike Says:

    erm, συμφωνώ με αλέξανδρο. Διετές συμβόλαιο;;! Δεν μου λέει κάτι... Θυμάσαι που ήταν να βάλω τζι εγώ ίττερνε τζιαι "έτριφα τα shέρκα μου" πως θα ακολουθούσε ποστ αλλά αιφνιδιάσαν με οι της πράιμττελ με την συνέπειά τους;

    τζιαι έshει ΠΑΝΤΑ δωρεάν εγκατάσταση η ππράιμ! ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΜΕΙΝΙΣΚΕΙΣ;;;

    άσχετο. επήρεν σου 2 μέρες να έβρεις καλώδιο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ


  18. Leni Says:

    Sike dear, θυμάσαι που εμείνισκα πέρσι! Όλμοστ ακκρός δε στρητ. Καλά, μόνο εμένα μου είπαν να κάμω συμβόλαιο; wtf?
    Το καλώδιο εν το ήβρα που τα δικά μας, εφέραμε που έξω. Απλά ήταν σ/κ τζαι εκαθυστερήσαμε. Ακόμα εν ξέρω πού κρατά το δικό μας :Ρ


  19. . Says:

    Αλέξανδρε, είδαμε τζαι τι κάμνει η primetel (http://www.youtube.com/watch?v=uWUFWXJpbSo) με το γνωστό -ανα το παγκύπριο- βιτεούι! Μπορει ναν αστείο αλλά ο άνθρωπος είσσιε δίκαιο. Επίσης εν γνωστό οτι η CYTA εν ο μόνος επίσημα δικαιούχος διακομιστής στην Κύπρο τζαι οι άλλοι ούλλοι πλερόνουν την CYTA τζαι γοράζουν διαδίκτυο. Κάτι σαν τηλεοπτικά δικαιώματα, ενα περίπου. Επίσης προτιμώ, όσες πελλάρες τζαι αρλούμπες τζαι βήσματα υπάρχουν μες τη CYTA τζαι όσο χάλια εν η εξυπηρέτηση (που εν ένι), να διώ τα λεφτά μου σε ημικρατικό οργανισμό παρά στον κάθε τυχαίο μαλ.άκα ιδιώτη. Αυτά.


  20. Ανώνυμος Says:

    je go protimo na stirizo kratikes ipiresies dr.love, alla me ti cyta en epiennen allo i katastasi. en leo, mporei na eshei je i primetel ta provlimata tis, alla ego potte en eixa, eshei 2-3 xronia je se sigkrisi me ti cyta, i eksipiretisi en polla kalliteri.

    entometaksi i cyta ennen o monos distributor. i cablenet eshei diki tis grammi, en plironnei tipote sti cyta.


  21. . Says:

    Όπως είπες, μπορεί ναν όπως σου κάτσει στην τελική. Τι να πούμε..


  22. Ανώνυμος Says:

    Νομίζω οτι η Cyta ειναι οτι καλυτερο υπάρχει στη Κυπριακή αγορά.
    Σε τελική ανάλυση ειναι η πιο φτηνή στη Κυπρο, και οι υπηρεσίες τους οι πιο σταθερές.


  23. Leni Says:

    Ανώνυμε/-η, δε νομίζω ότι συμφωνώ, οι πλείστοι παροχείς τηλεπικοινωνιών σήμερα προσφέρουν πολύ πιο ελκυστικά πακέτα. Δηλαδή, με τα λεφτά που δίνεις στη CYTA για internet μόνο, οι άλλοι σου προσφέρουν και καμιά 40αριά κανάλια. Ότι είναι σταθερές οι υπηρεσίες τους είναι.


  24. Ανώνυμος Says:

    Η Cyta φτηνή δεν είναι σε καμιά περίπτωση. Φανταστείτε ότι στην Ελλάδα η Cyta δίνει πολύ καλύτερα πακέτα στο 1/3 των τιμών. Εκεί γιατί το κάνουν και στην Κύπρο βαράνε


  25. Ανώνυμος Says:

    Kai egw piga stin primetel kai isixasa den ftanei pou pou einai panakrivi den se eksipireti kiolas.


  26. Leni Says:

    Ανώνυμε/-η της 30ης του Απρίλη, κι εγώ έτσι επρόσεξα.

    Ανώνυμε/-η, στην primetel ήταν οι δικοί μου τζαι ήταν ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι με το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών. Κάθε μια την άλλη είχε προβλήματα η σύνδεση τους.


  27. Ανώνυμος Says:

    Όχι και φθηνή η cyta η πιο ακριβή απο όλες είναι ενώ έπρεπε να είναι σαν εθνικός isp η πιο φθηνή απο όλες.


  28. fanis Says:

    Απαράδεκτη η cyta πότε θα ρίξει επιτέλους τις τιμές της στην Κύπρο, έχει στην Ελλάδα προγράμματα με 15 ευρώ.


  29. stef Says:

    Έτσι είναι φίλε μου στην Ελλάδα είναι η φθηνότερη και σε εμάς η ακριβότερη. Δεν θα πρέπει κάποια στιγμή να μειώσει και για εμάς τις τιμές? Τι είμαστε τα κορόιδα ?


  30. Ανώνυμος Says:

    2 μηνές περιμενω για μεταφορα γραμμής (μετακόμισα 200 μέτρα πιο κάτω). Εξακολουθώ να πληρώνω πάγιο + έξοδα μεταφοράς και δεν έχω τίποτα.
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ!