(Εσύ στο μεταξύ βάλε το τραγουδάκι να παίζει)


Μετά και την ψυχολογική κατάπτωση της προηγούμενης εβδομάδας, δηλώνω πολύ καλύτερα και το οφείλω σε ένα battery-recharging weekend.

Παρακολούθησα με τις φίλες μου ένα πολύ καλό Συνέδριο εκπαιδευτικής θεματολογίας, όπου γνωρίσαμε πολύ ενδιαφέρων κόσμο, τόσο από Κύπρο όσο και από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ανέβηκε η αυτοπεποίθηση και βελτιώθηκε η διάθεσή μου ξέροντας ότι υπάρχει τόσος κόσμος που παλεύει να φέρει την αλλαγή. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τα άτομα που γνωρίσαμε τζαι επίσης ανυπομονώ να πάω στα σχολεία, ΔΙΟΡΙΣΜΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕ!

Το Σάββατο μείναμε στη Μαρλέν, βρεθήκαμε με παλιές καλές φίλες, κάναμε gils' activities (μακιγιάζ, τακούνια, internet browsing for clothes and shoes, shopping), φάγαμε, γελάσαμε, πήγαμε για ποτό, ξεπατωθήκαμε στο χορό, περάσαμε τέλεια. Φυσικά, πιο ωραία πέρασα εγώ, όταν στον ύπνο μου χούφτωσα την Τόντα, ανταποδίδοντας υποσυνείδητα το θρυλικό χούφτωμα που μου έκαμε στο πανεπιστήμιο. Απλά εκτός που τα boobies της, έπιασα της τζαι λλίο τον κώλο της. Πάλε πατσίζουμε όμως γιατί τα δικά μου εν πιο μεγάλα. Είχε παράπονο το πρωί, αλλά δεδομένου ότι έπεσε στην πλευρά που πέφτει συνήθως το Μωρό, πρέπει να είναι ευγνώμων που εν την εφίλησα ή/τζαι που εν της εχούφτωσα τίποτε άλλο, αποδεικνύοντας ότι it's all a matter of perspective.

Τη δε Κυριακή, εξύπνησα totally με το πάσο μου (precious) και την επέρασα χαλαρά με το πιο γλυτζί Μωρό τζαι το πιο όμορφο Λουλουδάκι του κόσμου! 

Κατά τα άλλα, η εβδομάδα που μπαίνει θα είναι πάρα πολλά δύσκολη, γιατί ο Στόχος που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ θα ολοκληρωθεί το σαββατοκυρίακο. Η ευθύνη που μου αναλογεί είναι πολύ μεγάλη, το ίδιο τζαι οι εργασίες. Όμως, είναι ένα βήμα προς εφαρμογή γνώσεων που αποκόμισα από το Μάστερ, έτσι θεωρώ ότι είναι το πρώτο σημαντικό βήμα καριέρας (? if I may) που κάνω που τότε που ουσιαστικά ετέλειωσα τες σπουδές μου.

Χαίρομαι που έχω τη στήριξη του Μωρού και των φίλων μου και χαίρομαι που συνεργάζομαι με ορισμένα (συνεργάσιμα) άτομα. Είμαι σε διάθεση τρεχάλας τζαι προσπεράσματος οποιουδήποτε εμποδίου με θετική διάθεση!! Εν με σταματά τίποτε, θα τα καταφέρω ρε, που θα μου πάει!!

Οπότε wish me luck, lots of luck και θα τα ξαναπούμε μάλλον από Δευτέρας!
Σας αποχαιρετώ με την πιο πρόσφατη μου φωτογραφία.
Ξέρω τι σκέφτεστε, ναι ίσιωσα τα. 

Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες , , , edit post
9 Responses
  1. Neerie Says:

    Μάσιαλλα, πολλά ωραία! Θέλω τζι εγώ έτσι. Μαλλιά.

    Μακάρι ναν τούτοι οι κίνδυνοι που τα sleepovers.


  2. ρίτσα Says:

    hahaha
    ανεβασμένη σε βρίσκω
    good luck


  3. δεν ειναι τοσο μεγαλος ο κωλος σου τελικα!!



    ζηλεψα απο τη βραδια με τις φιλες σου.
    πρωτο πραγμα που θα κανω μολις (δεησει ο Θεος) ανεβω αθηνα
    ->πυτζαμα παρτυ με τις φιλεναδες.


  4. misharos Says:

    O_o
    Πέρκι να'σαι η γιενέκα του Sikman;


  5. Ανώνυμος Says:

    ediavaza to comment sou stis asixoritis tze tora katalavo giati en vriskis rouxa pu na teriazoun sto sti8omatotipo sou!ahaha!!!

    pi es:eparafouskoses ta filenas!!:)xx


  6. Ανώνυμος Says:

    χαχαχαχα! ίντα αστέρι!!

    καλή τύχη με ό, τι κι αν κάνειιιις! φα'τους όλουυυς!


  7. Leni Says:

    Neerie, φενκς ντήαρ! Ε έλα τζαι'σύ πε της το γιατί μάσιεται χεχεχε

    Ρίτσα, μερσίιιι!

    Μις ψαροκόκκαλο, δεν είπα ποτέ ότι είναι μεγάλος ο κώλος μου! Η κοιλίτσα μου είναι το κύριο πρόβλημα.. χεχ

    Μισιαρούδιν, όχι εν με το Μωρό που είμαι, αλλά εν φιλικό μας ζευγάρι ο ΣΙΚμαν με τη δική του :Ρ

    Νεκατωμένη, εν 100% φυσικά, σόρυυυ :Ρ

    Ηλέκτρα, φεεεενκςς, αη γουίλ!! (ελπίζω που "φά'τους όλους" να μεν καταλήξει "φά'τον όλοοο")



  8. Sike Says:

    faton olo aaaaaaahhhhahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahah lol