Τους τελευταίους 2 μήνες

  • ήβρα δουλειά στο αεροπόρτι,
  • έμαθα το αεροπόρτι γίνεται αεροπόρτος άμα δουλεύκεις τζιαμέ: ούλλοι κάμνουν κόντρες ποιος εν να σύρει τον μεγαλύτερο, ως εκ τούτου βρωμεί συνέχεια τζαι οι μάστροι (η πλειοψηφία δηλαδή) εν σκατά. Κάποιοι εν τζαι σούρτες,
  • φκάλλω βάρδιες άγριες, ούτε όταν έκαμνα 3 δουλειές ταυτόχρονα δεν ήμουν τόσο κουρασμένη τζαι δεν εδυσκολεύκουμουν τόσο να προγραμματίσω τη ζωή μου τζαι να ζήσω 
  • έκαμα 2 μέρες διακοπές, τις οποίες μου έφκαλαν που τη μούττη,
  • έκαμα το σπίτι bed and breakfast, με τη μάνα μου να αναλαμβάνει σχεδόν όλο το βάρος των δουλειών του σπιτιού τζαι εμένα να νιώθω τύψεις τεραστίων διαστάσεων,
  • γυρεύκω αυτοκίνητο που να μεν είναι κάσια, να είναι σχετικά οικονομικό τζαι να μεν είναι σσίλλια ριάλλια. Το επόμενο που θα δω τζαι θα είναι ικανοποιητικό, θα το κλείσω που την ίδια ώρα, ελύσαν τα νεύρα μου γ@μώ τα reviews μου γ@μώ,
  • προσπαθώ ανεπιτυχώς να βρεθώ με τες φίλες μου. Δε φταίω πάντα εγώ, ήμουν μόνο η 2η της παρέας που δούλευε το καλοκαίρι. Πόσες φορές να πιάσω εγώ πρώτη; Εν θέλω να καταλήξουν κάπως έτσι ορισμένες φιλίες, αλλά που ποιο σημείο τζαι μετά ξεκινάς να γίνεσαι ο μαλάκας της υπόθεσης; 
  • αναμένω να μετακομίσω στα πεθερ,
  • το πιο πάνω δεν προβλέπεται να γίνει πριν από την άφιξη των βαρβάρων για τις 10ήμερες διακοπές του Σεπτέμβρη,
  • οι συγγενείς είδαν το Μωρό πιο συχνά που'μένα. Γιατί πόσες φορές να φεύκω πριν να ξυπνήσει ή να κοιμούμαι όταν έρχεται γιατί θα έχω/είχα νυχτέρι; 
  • συμμετείχα(με) στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας αρκετά συχνά/ όσο μπορούσαμε τζαι ελύσαν τα στομάχια μας,
  • βλέπω το μέλλον του τόπου, της οικογένειας και του εαυτού μου να εξανεμίζεται με κάθε κουβέντα που σύρνει ο τρισκατάρατος, μαυρογέριμος που εξακολουθεί να θέλει να πιστεύκει ότι ακόμα εν πρόεδρος μας,
  • γενικά it's been another hell of a summer. Literally. 
Όταν τελειώσει η περίοδος μου θα προσπαθήσω να επιστρέψω με κάτι πιο αισιόδοξο
Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες , edit post
10 Responses
  1. Leni, έφκαλε μια προσφορά η ford στην κύπρο για το fiesta. Επιάσαν οι πρώην συγκάτοικοι μου. Νομίζω διας μια προκαταβολή 1000 ευρώ, έχεις ςγγύτσησ 5 χρόνια και στα 5 χρόνια πιάνεις αν θέλεις νεο μοντέλλο και συνεχίζεις να πληρώνεις που τζιαμέ που έμεινες με το προηγούμενο.


  2. Moonlight Says:

    ακούεται ακλή η κουβέντα του εύρου α... ενδιαφέρον...

    υπομονή...το τζένεραλ φίλινγκ έχω το τζι εγώ....έννα έβρουν ούλλα το ρυθμό τους, εν μπορεί...


  3. postbabylon Says:

    εκαμα τζιαι γω εναν φεγγάριν στο αεροδρόμιον λάρνακας... πρόσεχε τους wheelchairαες της σάιπρους έαρ, εν τζείνοι που σύρνουν τες κλανιές!


  4. postbabylon Says:

    τζιαι το ελαφρυντικο: ενι φταίουν, εν που βάλλουν τα έαρκοντισιον στους -10...


  5. mana Says:

    πρώτα από όλα κουράγιο. περνάς δύσκολα, εύχομαι γρήγορα να ξεφύγεις.
    δεύτερο οι φίλοι... ώρες ώρες με πιάνει τζαι εμένα το παράπονο που βρισκόμαστε μόνο μετά που θα στείλω εγώ την πρόσκληση. καποτε με ενοχλεί κάποτε λέω δεν βαριέσαι. να δούμε ώσπου θα σηκώνουμε πρώτες το τηλέφωνο.


  6. Leni Says:

    Εύρο, έχω το υπόψη για το Φιέστα, αλλά εν ερώτησα μηχανικό τζαι να μεν μου πει "μεν το πιάεις". Οπότε απέρριψα το.

    Moonlight, ήδη εξεκινήσαν να πιάνουν ούλλα το ρυθμό τους, τον κατήφορο.

    Postbabylon, ουπς. Δεδομένου όμως ότι στα πλαίσια εξοικονόμησης ενέργειας, τα κλιματιστικά υπολειτουργούσαν σε σημείο που εδρώναμε, φέτος εν επιβεβαιωμένα άλλοι που σύρνουν τες κλανιές.

    Μάνα, φενκς ρε. Ε είναι να μεν σε ενοχλεί; Αφού ούλλα τα μέρη παιρνούν καλά, εν μπορείς να μεν αναρωτηθείς ΓΙΑΤΙ;


  7. Ουφ! Says:

    για αυτοκίνητο μπορώ μόνο να σου πω πόσο μου αρέσκει το νέο cinquecento της fiat :-)

    καλή και πιο αισιόδοξη συνέχεια :-)


  8. Eólica Says:

    Τώρα τώρα που εννά έρτουν να σου κλείσουν το μπλογκ τζιαι να σου κατάσχουν τον υπολογιστή επειδή λαλείς λόγια εναντίον του προέδρου μας, εννά δεις εσύ!!
    Κατά τα άλλα, υπομονή ντίαρ! Αναμένουμε ήρεμα ποστ όταν θα ξαναφτιάξεις τη ρουτίνα στα πεθερικά!


  9. Αχάπαρη Says:

    "αναμένω να μετακομίσω στα πεθερ"

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς. Είσαι μια ηρωίδα. Θαυμάζω σε. Αλήθκια.


  10. Leni Says:

    Ουφ, κι εμένα μου αρέσει αλλά είδες πόσα πάει η σπιριθκιά; :Ρ Μερσί!

    Εόλικα, στην κατάσταση που βρίσκεται, αν μου τον κατάσχουν εν να τους δώκω τζαι 50 ευρώ πουπάνω :Ρ Χαααα ίντα τζιαμέ εν ναν το γέλιο! :Ρ

    Αχάπαρη, θυμίζω σε μόνο ότι η δική μου έννεν χούντα :) Εσύ εμετακόμισες ή ακόμα; Έκοψα πολλά πίσω