Alriiiiight.

Λοιπόν, έχουμε και επίσημα βγει total loss.

Άρα επίσημα γυρεύκουμε αυτοκίνητο.

Επίσημα όμως ερίξαν την αξία του αυτοκινήτου 1-2 χιλιάδες. 

Επίσημα για να πιάσω το ίδιο πρέπει να δώκω τζαι λεφτά πουπάνω.

Επίσημα εν δικαιούμαστε αυτοκίνητο της ασφάλειας ώστι να έρτουν τα λεφτά μας.

Επίσημα, τούτο εν total bullshit! 

Τζαι επίσημα εν δικαιούμαι ούτε καν τα λάστιχα μου, τα οποία άλλαξα πριν ένα μήνα.

Επίσημα, τούτο τζαι αν εν total bullshit!

Επίσημα όμως ο βελονισμός κάμνει θαύματα, γιατί που τη μια μέρα στην άλλη είμαι πουλλούι!
Τακτοποιήθηκε πρόχειρα στις κατηγορίες edit post
9 Responses
  1. Moonlight Says:

    εν ξέρεις πόσο θα ετσιρίλλουν αν μου ετύγχενε έτσι πράμαν.


  2. Mana Says:

    to cd που μέσα στο αυτοκίνητο δικαίουσαι να το φκάλεις; (έκαμε μου εντύπωση το θέμα των λαστίχων)


  3. Ανώνυμος Says:

    To 2008 εβκήκε total loss τζαι το δικό μου αυτοκίνητο. Ενώ το είχα ασφαλισμένο για Χ χιλιάδες, αυτοί μου έδιναν Χ-1000. Όταν τους ρώτησα τι επιλογές έχω αν αρνηθώ το ποσόν που μου δίνουν, μου είπαν ξεκάθαρα μπορείς να μας πάρεις δικαστήριο, αλλά μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση δεν θα σου δώσουμε γρόσι.

    Αποδέκτηκα την προσφορά τους και έσκασα (Η υπόθεση για να εκδικαστεί, μπορούσε να πάρει 5 χρόνια)
    Με τις ασφάλειες ποτέ δεν βρίσκεις το δίκιο σου.


  4. οταν ειχα ερθει κυπρο δε με ασφαλιζε καμια εταιρια γιατι δεν υπηρχε κανεις να εγγυηθει για εμενα...αστα!


  5. Sike Says:

    ίντα ξέρω, εν τρυπητό ποννα φκεις που τούντην υπόχεσην


  6. Leni Says:

    Moonlight, ξέρω, όσο θα τσιρίλλουν τζαι'γώ υπό "κανονικές" συνθήκες!

    Μάνα, εν επρόλαβα να αλλάξω το cd player, εν το εργοστασιακό πάνω. Ελπίζω να μπόρω να πιάσω τα actual cds μου τζαι τα κουπόνια της ΕΚΟ που μέσα :Ρ (εμένα να δεις. κίστημα)

    HeatJo, το δικό μου δεν ήταν φουλ ασφαλισμένο, γι'αυτό δεν είχαμε τούτες τες παπαριές. Αλλά καταλαβαίνω σε. Κάτσε γάρε ψόφα.

    Μις, τι εννοείς δεν υπήρχε κανένας να εγγυηθεί για'σένα; Τι τες κόφτει τες εταιρείες;

    Sike, πέρκι φκεις ψεύτισσα.


  7. προφανως τους κοφτει και τους παρακοφτει. ασε, βρηκα μια ασφαλιστικη σε ενα μικρο χωριο και με ασφαλισε!!!!


  8. Eólica Says:

    Επανάλαβε μετά απο μένα: 'Εχω την υγεία μου, θα μπορούσε να ήταν χειρότερο το δυστύχημα" περίπου 50 φορές. Μετά, τα άλλα εν σίδερα. Φυσικά, λαλώ τα εγώ τούτα, που αν μου εσυνέβαινε το ίδιο πράμα κατά πάσα πιθανότητα θα με ακούαν ως τη Λεμεσό που τις φωνές αλλά άτε...


  9. Leni Says:

    Μις, πάλι καλά! (περίεργη η ασφαλιστική σε "μικρό χωριό" :Ρ)

    Εόλικα, τούτο λαλώ αγαπημένη :)